ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
این کتاب مقدمه ای هست واسه برنامه نویسی و خروجی گرفتن اندروید با زبون ویژوال بیسیک واسه تازه کارایی که دوست دارن فقط شروع برنامه نویسی رو یاد بگیرن و یه فایل apk ساده رو تولید کنن و روی موبایل تست کنن . این کتاب مفاهیم اصلی رو به زبون فارسی خودمونی و دوستانه براتون شرح داده همراه با تصاویر. نکته: با خوندن این کتاب می تونید یک موبایل مجازی رو بیارید بالا ضمنا کنارش لازم هست تا SDK های اندروید و ...
کتابخانه طراحی در تکنولوژی 180 نانومتر برای نرم افزار ADS
در حال تست وب سایت
...
سه روش شگفت انگیز که شما را قادر میسازد رایگان وبگردی نمایید...
این پک بهترین روش های فری نت برای سه اپراتور ایرانسل،همراه اول و رایتل هست ...
برای یادگیری این ترفند یکبار هزینه کنید و از این روش تضمینی تا بی نهایت اس ...
پروژه چند رسانه ایی (مالتی مدیا):
*انجام پروژه های چند رسانه ایی دانشجویان
*تولید سی دی های مالتی مدیا تبلیغات شرکت ها و . . .
ویژگی های نرم افزار های آموزشی :
پروژه چند رسانه ایی (مالتی مدیا):
*انجام پروژه های چند رسانه ایی دانشجویان
*تولید سی دی های مالتی مدیا تبلیغات شرکت ها و . . .
ویژگی های نرم افزار های آموزشی :
پروژه چند رسانه ایی (مالتی مدیا):
*انجام پروژه های چند رسانه ایی دانشجویان
*تولید سی دی های مالتی مدیا تبلیغات شرکت ها و . . .
ویژگی های نرم افزار های آموزشی :
پروژه چند رسانه ایی (مالتی مدیا):
*انجام پروژه های چند رسانه ایی دانشجویان
*تولید سی دی های مالتی مدیا تبلیغات شرکت ها و . . .
ویژگی های نرم افزار های آموزشی :
پروژه چند رسانه ایی (مالتی مدیا):
*انجام پروژه های چند رسانه ایی دانشجویان
*تولید سی دی های مالتی مدیا تبلیغات شرکت ها و . . .
ویژگی های نرم افزار های آموزشی :
پروژه چند رسانه ایی (مالتی مدیا):
*انجام پروژه های چند رسانه ایی دانشجویان
*تولید سی دی های مالتی مدیا تبلیغات شرکت ها و . . .
ویژگی های نرم افزار های آموزشی :
در این آموزش کاملا جالب و کاربردی که میتواند به انجام پروژه های خاص در مورد تحلیل بد افزار و تست نرم افزار
و حتی هکینگ کمک کند به چگونگی تزرریق به DLLها و نحوه Hookingو کنترل آن از راه دور خواهیم پرداخت.
1-تزریقDLL
< ...