فروشگاه دیجی فایل

فروشگاه دیجی فایل

خرید و دانلود مقاله, پایان نامه,گزارش کارآموزی,تحقیق, پروپوزال های آماده و در کل هر نوع فایلی که بخواهید.
فروشگاه دیجی فایل

فروشگاه دیجی فایل

خرید و دانلود مقاله, پایان نامه,گزارش کارآموزی,تحقیق, پروپوزال های آماده و در کل هر نوع فایلی که بخواهید.

بررسی عوامل تاثیرگذار در رویگردانی مشتریان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با رویکرد داده کاوی

توضیحات: این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها در سال 1392 ارائه شده است. چکیده: امروزه مهم ترین سرمایه هر سازمان مشتریان ان سازمان می باشد. طبق اصل پارتو 80 درصد از سود هر سازمان از 20 درصد مشتریان آن سازمان به دست می اید. این قانون بر اهمیت حفظ مشتریان و جلوگیری از رویگردانی مشتریان تاکید دارد. حفظ مشتریان سودآور در هر سازمان علاوه بر افزایش سود از طریق ارائه محصولات و خدم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.