ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
این مقاله در چهارمین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد ارائه شده و حاوی 14 صفحه است. بخشی از چکیده: مشتری و مشتری مداری از جمله مباحث پراهمیت و از موضوعات جالب در ادبیات مدیریت است. امروزه پیشرفت های علوم و فنون و توسعه فناوری های جدید شرایط را برای رقابتی شدن محصولات و خدمات فراهم ساخته است. و ....
...