فروشگاه دیجی فایل

فروشگاه دیجی فایل

خرید و دانلود مقاله, پایان نامه,گزارش کارآموزی,تحقیق, پروپوزال های آماده و در کل هر نوع فایلی که بخواهید.
فروشگاه دیجی فایل

فروشگاه دیجی فایل

خرید و دانلود مقاله, پایان نامه,گزارش کارآموزی,تحقیق, پروپوزال های آماده و در کل هر نوع فایلی که بخواهید.

مقاله معماری

مقاله ای رسمی و تایید شده در رابطه با موضوع " توسعه کالبدی سکونتگاه های روستایی با رویکرد توسعه پایار" که توسط مهندسان جناب آقای مهدی پورطاهری و محمدرضا نقوی گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی و بخصوص درس روستا 1 و 2 می باشد. این مقاله در 18 ص ...

مقاله ای رسمی و تایید شده در رابطه با موضوع " بررسی نگرش روستاییان نسبت به کاربری فناوری اطلاعات در توسعه روستاییی" که توسط مهندسان جناب آقای مهدی خلیل کلانتری و علی اسدی و مهندس خانم فاطمه سورانی گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی و بخصوص درس ...

مقاله ای رسمی و تایید شده در رابطه با موضوع "رویکرد محلی گرایی در معماری روستای ایران" که توسط جناب آقای ممحسن سرتیپی پور، دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی و بخصوص درس روستا 1 و 2 می باشد. ...

مقاله ای رسمی و تایید شده در رابطه با موضوع " سنجش سطوح توسعه روستایی در شهرستان کرج" که توسط مهندسان جناب آقای بیژن حشمت کبودوند و سید مهدی میردامادی، سید جمال فرج الله حسینی و فاطمه پاسبان گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی و بخصوص درس روستا ...

مقاله ای رابطه با موضوع " ضرورت توسعه روستایی و نقش آن در توسعه ملی" که توسط جناب آقای سیاوش ایمنی گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های مهندسی جغرفیای، اقتصاد و معماری و مهندسی شهرسازی و بخصوص درس روستا 1 و 2 می باشد. این مقاله در 16 صفحه تنظیم و گردآوری شده است و دارای ...

مقاله ای رسمی و تایید شده در رابطه با موضوع " سنجش سطوح توسعه روستایی در شهرستان کرج" که توسط جناب آقای کریم کیاکجوری و دکتر فروغ رودگر نژاد و آقای مجید پور عیسی گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی و بخصوص درس روستا 1 و 2 می باشد. این مقا ...

مقاله ای رسمی و تایید شده در رابطه با موضوع " مقاله بررسی علل روکود نواحی صنعتی روستایی" که توسط دکتر عبدلله عبدالهی و رضا منافذی (کارشناس ارشد) گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی و بخصوص درس روستا 1 و 2 می باشد. این مقاله در 18 صفحه تنظیم و گ ...

مقاله ای رابطه با موضوع " بهره برداری از پتانسیل های محیطی جهت افزایش اشتغال و درآمد روستاییان" که توسط جناب آقای حسین باقری (کارشناس ارشد) میثم شمس (کارشناس ارشد) و حسن سعادتی جعفر آباد (پژوهشگر دانشگاه امام حسین) گردآوری شده است.

این مقالات مناسب برای رشته های جغرافیا، مهن ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.